ponedeljek, 16. maj 2016

Kako mi je dragi pričaral popoln dan...

Cel prejšnji teden sem razmišljala, ali naj napišem, kakšna presenečenja mi je dragi pripravil za moj rojstni dan ali ne. Ni namreč človek, ki bi se želel izpostavljati. Ampak mislim, da je super imeti tako lepo stvar zapisano, da jo lahko preberem kadarkoli - sploh takrat, ko me razjezi in rabim opomin, zakaj ga ljubim, haha :P

Moj dragi ni romantik po duši in ponavadi tudi ne daje velikega poudarka na praznovanja. Pa to ni nič slabega in nič takšnega, da bi mu človek zameril. Vsakodnevno zame naredi toliko stvari, da bi jih težko spravila na papir, če bi si hotela vse zapisati. Vem, važna sem :) No, za svoj rojstni dan nisem pričakovala, da me bo od presenečenj (množina!) sezulo in hkrati vrglo na rit. In točno to se je zgodilo...

Šele sedaj, ko je že vse mimo, sem izvedela, kaj je načrtoval in kaj vse se je dogajalo, brez da bi jaz posumila eno samo samcato stvar. Že en mesec pred praznovanjem je ustanovil skrito fb skupino, kjer je spravil vse moje povabljence na kup. Njim je zaupal, kaj mi pripravlja, kako naj bi obdarovanje potekalo in jim porazdelil stvari iz Nilijuškine wishliste (od realne številke 7 naprej, se razume).

Ko smo bili vsi na praznovanju zbrani, mi je (dokaj slovesno, če smo že pri tem) naznanil, da se bom morala za svoja darila boriti, ker človek pri teh letih že mora kaj narediti za to, da si prisluži nagrado. V ta namen je postavil pikado, jaz pa sem morala po številkah zadevati tarčo, da sem si prislužila darila.

Vse skupaj se je stopnjevalo: na začetku sem dobila majico, ki sem si jo morala obleči, ker je na njej pisalo: ˝Trideset let je trajalo, da izgledam tako dobro!˝ Haha :) Potem sem ˝zadela˝ različne malenkosti s pomeni in vse je bilo v zvezi s tem, da vse to zdaj pač rabim, ker sem že takooo stara.

Potem so bila na vrsti darila od prijateljev (upoštevali so vse, kar si je Nilijuška zaželela IN še druge stvari, ki jih nisem zapisala, pa so vedeli, da si jih želim).

Po vsem tem, ko resnično nisem pričakovala ničesar več, ker je bilo že vse, kar sem do takrat dobila, fantastično, sem dobila v roke kuverto. Ko sem odprla prepognjen list papirja, je bil na njem narisan ognjemet. V mislih sem imela, da ga bova šla nekoč skupaj gledati nekam, ko ga bodo pripravili za kakšno priložnost (kot je novo leto). No, izjemno sem se zmotila! Ampak več o tem par vrstic nižje...

Njegovo naslednje darilo je bila zlata škatlica z belo-črno mašnico. Kot da bi vedel za moje barve haha :) Dokler nisem dragocenosti do konca odvila, mi ni bilo jasno, kaj se v njej skriva. In seveda - podaril mi je tako zelo želeni telefon, za katerega sem mislila, da si ga bom nekoč daleeeč v prihodnosti kupila. Nisem mogla verjeti, kaj držim v rokah.

In ko sem mislila, da je bil to vrhunec večera, sem morala zadeti še sredino v tarči. Na mojo veliko srečo sem po hitrem postopku naciljala direktno v sredino (in se na glas zadrla Bingo! Toliko o mojem znanju igranja pikada!) in v roke spet dobila kuverto. Ko sem odprla list papirja, me je skoraj kap! Na sliki je bilo točno tisto kolo, ki sem ga hotela kupiti, pa mi je prodajalec par tednov nazaj po mojem povpraševanju odgovoril, da je žal že prodan. Seveda je bil prodan! Dragi ga je na skrivaj kontaktiral, kupil kolo in ga prosil, naj mi odpiše, da kolo ni več na voljo. Epic, vam rečem! Solze sreče in presenečenosti so mi špricale iz oči, da so se mi leče v navalu vode zamaknile kot da bi sredi plavanja pod vodo odprla oči.

Dočakali smo enajsto uro zvečer, da smo končno lahko zarezali v torto. Med pihanjem svečk je bil dragi še ob meni, ko pa sem mu hotela dati njegov kos, je čudežno izginil. Skupaj z njim sta izginila še dva prijatelja. Potem pa zaslišim, da me eden od njiju kliče. Ko sem stopila do njega, je stal sredi trt in prižgal majhno raketo - moj ognjemeeeet!! Kje je zdaj moj dragi, da bi skupaj gledala?? Raketa je dogorela in v istem trenutku se je iz vznožja hriba nekaj zasvetilo in planilo v nebo. Nebo je razsvetlil najlepši, najdaljši in najbolj spektakularen ognjemet, kar sem jih kdaj videla! Trajal je neskončno dolgo (v resnici baje dobri dve minuti) in svetil direktno nad nami, ki smo ga imeli čast doživeti. To je bil MOJ ognjemet! Med gledanjem sem navdušeno cvilila kot otrok na božično jutro. Ampak kdo bi mi zameril - doživela sem enega najlepših večerov v vseh tridesetih letih!

Praznovanje je bilo resnično nad vsemi pričakovanji in tako popolno, da si ga bom zapomnila za vedno. Moj dragi je šel all out in mi (skupaj s prijatelji) pripravil dan kot iz sanj. Že tako se vsak dan znova zahvalim vesolju, da sva skupaj, ampak po takšnem nepozabnem dnevu lahko rečem le: ˝Še dobro, da si moj!˝





xoxo, Nilijuška

Če želite biti obveščeni o najnovejših objavah Nilijuške, jo spremljajte na Facebook strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar