sreda, 4. maj 2016

Česa se lahko veselimo, ko dopolnimo trideset?

Ko sem deset let nazaj prestopila iz najstniških let v dvajseta, se mi je zdelo, da sem prav spodobne starosti za super odgovorne stvari, ki jih odrasli počnejo/-mo. Torej, nekaj v smislu žuranja do šestih zjutraj, brez da bi starši težili, kje sem in kaj počnem, fajn zadeva je bila tudi odhod na fakulteto in vse anekdote, povezane s študentskim življenjem, zabavno je bilo načrtovati počitnice z vsemi mojimi puncami, nakupovati gore in gore oblek,čevljev in torbic. To so bile instant zadeve, ki sem jih morala doživeti in tisti čas je bilo vse to točno tisto, kar sem potrebovala. Po parih letih sem spoznala, da sem bolj ˝stara duša˝ in izstopila iz hitrega vlaka norih dvajsetih. Zato mislim, da mi bodo trideseta pisana na kožo (rahlo zgubano kožo, ampak nič ne de) zaradi vseh krasnih razlogov:

1. Ustališ se in če imaš srečo, najdeš svojo boljšo polovico, s katero načrtuješ vse najpomembnejše vidike v svojem življenju. Pozabi zmenke na slepo, ni lepšega, kot hoditi na zmenke s svojim možem!

2. Ustvariš svojo družino. Večina od nas ima srečo (in željo), da se nam rodijo otroci. In pri tridesetih je za ta največji korak ravno pravi čas. Jaz sem začela že bolj zgodaj (stara duša in te stvari), zato sem pri vstopu v trideseta že vsa važna, ker me čaka samo še kakšno leto menjavanja plenic. Pri štiridesetih bom napihnjena kot pav, ker bodo otroci že samostojni, jaz pa v cvetu najlepših let in ready to party!

3. Služiš svoj denar. Dejstvo, da imaš službo in si samostojna oseba, je pomirjujoče v kateri koli starosti. V tridesetih pa je ponavadi čas za lastno stanovanje in brez službe se bančni uslužbenec za kreditne zadeve samo nasloni v naslonjač in huronsko krohota. Zato hura za finančno neodvisnost!

4. Odkriješ svoj stil. Saj poznate tisto: hlače na zvonec, buffalo čevlji z desetcentimetrskim podplatom, eksperimentiranje z mavrico senčil...? Nič več! Pri teh letih končno veš, kaj te zoža v pasu in katere dolžine krilo si lahko privoščiš glede na obseg bedrc. Omara se ne šibi več pod grmado must have oblačil, ki niso nikoli prišla na vrsto. Osnovni kosi garderobe, pomešani z nekaj trendovskimi kosi, ki se menjajo glede na letne čase - takšno je stanje v omari tridesetletnice. Edino, kar se z leti ne spremeni, je večni stavek: ˝NIMAM NIČ ZA OBLEČT!˝

5. Zreduciraš listo ˝frendov˝. Vse, kar je bilo tratenje časa in izgubljanje energije, pometeš stran in se družiš samo s tistimi, ki si to zaslužijo. Sigurno jih je manj kot prej, ampak so vredni več kot čisto zlato.

6. Naučiš se kuhati. Kaj drugega ti tako ne preostane. Ne moreš vsak dan v tednu jesti zunaj in če ne zaradi sebe, se naučiš kuhati že zaradi majhnih ustec za domačo mizo.

7. Utrdiš se. Stvari, ki so te včasih vrgle iz tira in bile krive za dodatne tri kile zaradi tolaženja s sladoledom ob treh zjutraj, te sedaj samo še nasmejijo. Ko enkrat odrasteš, te malenkosti ne morejo prizadeti, ker se z njimi niti nimaš časa ukvarjati.Zakaj si jemati k srcu zadeve, ki ponavadi sploh niso v tvojih rokah, da bi jih lahko spremenila? Obrekovanja, negativizem in ostale smeti zmečeš iz življenja in se z njimi ne ukvarjaš. Pomembno je, kaj ti počneš, ne ves svet okoli tebe.

8. Prijatelji še rajši pridejo k tebi po nasvet. Za določene stvari pač moramo odrasti. In življenjske izkušnje pridobimo z leti, delimo pa jih ravno zato, ker jih imamo na zalogi.

9. Prenehaš s tedenskimi žurerskimi pohodi. Včasih nisi čutila tigra v glavi po deseturnem žuranju? No, pri tridesetih je dovolj že en kozarec rdečega vina, pa lahko zaspiš za naslednjih deset ur. Zato bolje, da si vino privoščiš na kakšnem kavču, ker mora biti skrajno neudobno ležati na pločniku.

10. Začneš bolj zdravo živeti. Slaba stran staranja je ta, da se ti sedaj vsak grižljaj naloži na en predel telesa. Najljubša mesta za nalaganje blazinic so trebuh, roke, boki in bedrca. In ko kar naenkrat ugotoviš, da te blazer veže čez hrbet, zapeti pa ga ne moreš že pol leta, se začneš več gibati in zavestno skrbeti za redne in zdrave obroke. Pozitivna stran tega? Tudi vsem prijateljicam se to dogaja, tako da imaš pri telovadbi vedno družbo!

xoxo, Nilijuška

Če želite biti obveščeni o najnovejših objavah Nilijuške, jo spremljajte na Facebook strani.

1 komentar: