ponedeljek, 9. maj 2016

Dekoracija zabave za tridesetko...

...and all that jazz :)

Dekoriranje je moja strast! To je očitno v genih, ker je navdušenost nad tem, da lahko zabavo narediva še zabavnejšo, estetsko in privlačnejšo, enaka pri meni in moji mami. Človek omeni samo Z od zabave, pa že iščeva ustrezno barvno tematiko in vse njene pritikline. In kdaj je primernejši čas za ekstremno dekoriranje, če ne na lastni zabavi za praznovanje tridesetega rojstnega dne?

Moja draga prijateljica mi je ravno na tej zabavi rekla, naj kakšen prispevek kdaj skrajšam, ker včasih, kljub temu da uživa ob branju mojega bloga, ne uspe opraviti vseh stvari, ki jo čakajo, ker se razdivjam z besedami in jim ni konca. No, tale prispevek bo kot nalašč zanjo! Slike povedo več kot tisoč besed - vsaj v tem primeru in najbrž izjemoma ;)

Torej, less talking, more doing!





















Kako se vam zdi? Imate tudi vi radi dodelane dekoracije na zabavah ali vam to ni pomembno? Vesela bom vaših komentarjev na FB strani!

xoxo, Nilijuška

Ni komentarjev:

Objavite komentar