ponedeljek, 2. maj 2016

Enostavno slastni vanilijevi cupcakesi

Se tudi vam velikokrat zgodi, da morate nekaj na hitro skupaj vržt, ker čez pol ure dobite obiske? V hladilniku ni nobenih pametnih sestavin, časa pa ravno tako premalo za kakšne komplekse mojstrovine? Mene zmeraj rešijo cupcakes! Ne vzamejo veliko časa, enostavno se naredijo, poleg tega pa lahko recepte prilagodim stanju v shrambi in hladilniku. In gostje vedno navdušeno planijo po njih :)

Danes sem naredila vanilijeve cupcakes in s sestavinami, ki sem jih imela na razpolago, tako načarala slastne kolačke...

Na kup sem zbrala:

3 jajca
1 navaden jogurt (200 g)
150 g masla
200 g sladkorja
250 g moke
malo vanilijevega ekstrakta
pol žličke sode
dve žlički pecilnega
ščep soli
marelično marmelado

Potem sem se vrgla na delo:

1. Penasto sem umešala mehko maslo s sladkorjem.

2. Dodala sem jajca, vanilijev ekstrakt in jogurt ter vse skupaj premešala.

3. V ločeni posodi sem zmešala moko s pecilnim praškom, sodo in soljo.

4. Suhe sestavine sem dodala k mokrim in vse skupaj narahlo premešala z lopatko.

5. Pečico sem segrela na 180 stopinj.

6. Modelčke sem do polovice napolnila z maso, dodala žličko marelične marmelade in na koncu napolnila še z eno žlico mase, da sem prekrila marmelado.













7. Cupcakes sem pekla dobrih 20 minut, nato pa jih pustila, da so se ohladili na rešetki.

8. Ko so bili ohlajeni, sem jih okrasila s smetano in narezanimi jagodami. Res božanski!













xoxo, Nilijuška

Če želite biti obveščeni o najnovejših objavah Nilijuške, jo spremljajte na Facebook strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar