nedelja, 8. maj 2016

Danes sem stara trideset.















Mogoče se sliši smešno, ampak ko sem se danes zbudila, ni bilo nič drugače, pa vendar JE bilo. Še včeraj sem bila v dvajsetih, danes sem na prvi stopnici tridesetih. In kot da bi v sebi naredila nek preskok - tisti, ki mu do današnjega dneva nisem pustila, da me prevzame. V resnici pa sem vse to, kar sem si danes dovolila čutiti, čutila že dolgo, ampak o tem niti nisem razmišljala. Tridesetka človeku pač da misliti. Če bi lahko sama sebi deset let nazaj povedala par stvari, bi si rekla:

1. Imej rada samo sebe. Šele ko sebe sprejmeš takšno, kot si, lahko zares sprejmeš tudi vse okoli sebe.
2. Vedno se trudi biti najboljša verzija same sebe.
3. Ne boj se delati stvari drugače. Sezi izven nevidnih okvirjev in svojega območja ugodja.
4. Smej se in joči.
5. Bodi hvaležna za to, kar imaš.
6. Dovoli si sanjati.
7. Nauči se odpuščati.
8. Povej ljudem, da jih imaš rada. Velikokrat.
9. Neguj prijateljstva.
10. Ostani zvesta sama sebi.

Prelomnica te prisili, da se ozreš nazaj in nato pogled usmeriš naprej. Predvsem pa te nauči, da uživaš v trenutku, ki je ZDAJ.

In ta trenutek se počutim HVALEŽNO. Hvaležno za družino in prijatelje. Za vse, kar smo in bomo preživeli skupaj.

Počutim se LJUBLJENO. Ljubljeno s strani vseh, ki me obdajajo in mi dajejo občutek, da sem jim pomembna.

Počutim se ZADOSTNO. Zadostno sama sebi in z vsem, kar sem do sedaj dosegla.

Počutim se VESELO. Veselo zaradi ogromno lepih stvari, ki sem jih izkusila in me še čakajo na moji poti.

Počutim se NAVDAHNJENO. Navdahnjeno zaradi uspešnih ljudi, ki jih poznam in zaradi svojih izkušenj, ki so mi dale motiv za nove podvige.

Počutim se NEPREMAGLJIVO. Nepremagljivo, ker sem doživela stvari, ki so me naredile močno in ker vem, da imam za sabo oporo, ko jo bom potrebovala.

Najbolj od vsega pa se počutim SREČNO. Srečno, ker obstajam tukaj in zdaj. Srečno, ker živim življenje, kot si ga želim. Srečno, ker imam vse, kar potrebujem. In ker ob meni stojijo ljudje, s katerimi lahko vse to delim.

Zato HVALA vsem mojim najljubšim - veste, kdo ste!

xoxo, Nilijuška

Če želite biti obveščeni o najnovejših objavah Nilijuške, jo spremljajte na Facebook strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar