nedelja, 12. junij 2016

Domači pralni gel za perilo

Kako enostavno je izdelati domači pralni gel! Potrebujete samo nekaj (poceni) sestavin in spodnji recept. Jaz ga uporabljam že nekaj let in sem z njim zelo zadovoljna - z njim lahko peremo pri nizkih in visokih temperaturah, pa vse od belega do temnega perila. Glede uspešnosti odstranjevanja madežev je približno tako učinkovit, kot kupljeni pralni praški in pri odstranjevanju madežev velja isto pravilo kot pri vseh drugih pralnih sredstvih: če je le možno, damo perilo z madežem prati čimprej je mogoče, da se ne zasuši, pri trdovratnih madežih pa uporabimo še odstranjevalec madežev tik pred pranjem. Za dodatno belino pri pranju belega perila v prostorček za pralno sredstvo poleg gela dodamo še eno žlico sode bikarbone.

Kaj potrebujem:
- 3 litre vode
- 125 g trdega mila po izbiri (npr. Marseillsko milo, drugo rastlinsko milo ali trdo milo za pranje perila)
- 1 velika žlica sode (pralna ali soda bikarbona - jaz uporabljam pralno)
- 1 velika žlica alkoholnega kisa


Poleg tega pa si še pripravim:
- kuhalnico
- velik lonec
- prazno embalažo za shranjevanje (jaz imam na dosegu roke 1 liter gela shranjenega v embalaži od mehčalca za lažje doziranje, preostanek pa v zaprti stekleni posodi, iz katere pretočim gel, ko mi zmanjka tistega v embalaži)

Lotim se izdelave:

1. V velik lonec nalijem vodo in jo segrejem skoraj do vretja.


2. Medtem naribam trdo milo.


3. Ko je voda tik pred vretjem, ugasnem štedilnik in v lonec stresem naribane koščke mila. Premešam s kuhalnico.


4. Nato dodam žlico sode ter žlico kisa in vse skupaj premešam.


5. Po želji dodam par kapljic eteričnega olja.


6. Pustim, da se pralni gel počasi ohlaja in vmes parkrat dobro premešam.


7. Ko se gel ohladi, ga prelijem v izbrano embalažo, vendar ne čisto do vrha, ker je potrebno embalažo pred vsakim doziranjem gela dobro pretresti.


Še vedno razmišljate, če bi se sami lotili kuhanja pralnega gela? Za enega izmed mojih bralcev sem pripravila tester, ki vas bo dokončno prepričal! V stekleni embalaži je delček mojega sveže kuhanega pralnega gela in mogoče bo ravno vaš! Objavo na Nilijuškini FB strani javno delite s svojimi prijatelji, da bodo tudi oni lahko prebrali recept, in že ste v bobnu za žreb. Sodelujete lahko do četrtka, 16. junija do 12h, še isti večer pa bo znan tisti, ki ga bo prejel - skupaj še z nečem, kar Nilijuška obožuje ;)


Upam, da sem vas prepričala, da poskusite načarati svoj domači pralni gel. Splača se vam že zato, ker je prihranek pri nakupu pralnih sredstev res ogromen. Tudi če se ne želite v celoti odpovedati kupljenim pralnim sredstvom, lahko tega uporabljate poleg ostalih izbranih - jaz vedno perem posteljnino in brisače z domačim gelom in glede na to, da je tedensko največ strojev ravno s posteljnino in brisačami, je to super prihranek - ali pa prerazporeditev sredstev za kakšne druge stvari ;)

Za nasvete, kako prihranimo pri pranju še z drugimi načini, pa preberite tale prispevek.

xoxo, Nilijuška













Ni komentarjev:

Objavite komentar