petek, 30. september 2016

Sobica prvošolčka

Nekaj je sigurno: starejši kot je otrok, več ima besede, ko se gre za opremljanje njegove sobe. Ob selitvi si je sam izbral, katera soba od dveh otroških mu je ljubša in ob vprašanju, kakšno barvo bi rad imel, je rekel: ˝Mami, stene mi pobarvaj na takšno barvo, da bo kot morje na Braču!˝ Turkizna, v prevodu.

Ker obožujem skandinavski dizajn s svetlostjo, minimalizmom, belo barvo in natur lesom, sem njegovo ˝fantovsko jamo˝ uredila tako, da je kljub majhnosti prostorna, deluje sveže in nenatlačeno ter najpomembnejše: pisana je na kožo mojemu velikemu M in uporabna kar nekaj let vnaprej.


Naj vam jo predstavim pobližje...


  
1. Glavni kosi pohištva
Če se lahko lotim kakšnega diy projekta in ob tem še prihranim zajeten kupček denarja, sem prva v vrsti za prijavo! Večji kosi pohištva so iz linije Mali princ podjetja Iles Idrija, kupljeni 15 let nazaj za mojo mladinsko sobo in po vsem tem času še vedno izgledajo kot novi. Nekoč rumene in zelene površine sem enostavno prelepila z belo folijo - rezultat pa je takšen, kot bi pravkar naročila čisto novo pohištvo.


2. Spalni kotiček
Zaradi čudnih kotov v sobi je bila edina možnost, da posteljo postavim pri oknu. Ker so malenkosti vedno pomembne, sem želela najti posteljnino, ki se bo skladala s celoto, hkrati pa bo kakovostna, da bo v njej spal kot princ. Preiskala sem vse trgovine in prebrskala cel splet, da sem našla pravo. V spletni trgovini Navihančki imajo izjemno izbiro posteljnine za najmlajše: dojenčke in večje otroke. Izbrala sem si posteljnino, ki je čudovitih barv in popolnega vzorca, poleg tega pa še izjemno kvalitetna. Prazno belo steno nad posteljo sem popestrila s črtami v turkizni barvi in poustvarila ime mojega velikega M, ki mu/nam služi kot spomin na njegov prvi podpis. Piko na i v spalnem kotičku naredijo zastavice, ravno tako izbrane pri Navihančkih in iz iste linije kot je posteljnina.


3. Kotiček za domače naloge in ustvarjanje
Ob vstopu v šolo je razumljivo, da prvošolček piše domačo nalogo za veliko mizo, ki mu poleg pisanja v šolske zvezke služi kot priročna igralna površina. Za več svetlobe poskrbi namizna lučka Superliving Dynamo iz design shopa Formadoma, kjer sem prav tako našla lončeno hiško za svinčnike in s tem rešila večen problem nepospravljenih barvic. Novo pravilo: zvečer morajo vsi svinčniki spat v hiško! Nad mizo ima dve dolgi knjižni polici za knjige, manjše igrače, družabne igre in kakšen spominek.


4. Igralni kotiček
Nered me spravlja v slabo voljo! Da sem se izognila vsem travmam kaosa, sem že pred časom uvedla sistem igrač, ločenih po škatlah. Lego kocke tako spadajo v eno škatlo, dinozavri v drugo, vojska bagerjev v tretjo... Plišaste igračke so našle svoje mesto v črtastem košku House Doctor, ki sem ga obesila na kaveljček na cev za radiator, avtomobilčke pa mali navdušenec zbira v podobnem košku drugačnih dimenzij iste znamke. Ker nobena fantovska soba ni prava brez avtoceste, je preproga Adventure znamke Oyoy topla podlaga in igralni pripomoček med igro obenem. Če šolarčka zagrabi risarska mrzlica, ko list papirja ni dovolj, ima na steni nalepko, kjer lahko piše s kredo in sem jo naročila preko Aliexpressa.


Veste, kdaj vem, da ima otrok rad svojo sobo? Ko se zapre v ˝fantovsko jamo˝ in za zaprtimi vrati slišim petje pesmic, požvižgavanje in neizogibno razmetavanje. In takrat, ko me prosi, naj na njegovo tablo napišem opozorilo, da punce nimajo vstopa, na koncu pa doda: ˝Ne pozabi pripisati, da mami in sestrica lahko prideta notri SKORAJ kadarkoli! ˝



Za vso pomoč pri opremljanju sobice prvošolčka se najlepše zahvaljujem ekipi Navihančkov in trgovini Formadoma. Veseli me, ker imamo mamice na voljo takšne ponudnike, pri katerih najdemo vse, kar potrebujemo za reševanje izzivov in ustvarjanje popolnih sob za naše najmlajše. Hvala! 

xoxo, Nilijuška

p.s.: Sobica ne bi zažarela v najlepši luči, če je ne bi ujela v svoj objektiv Macolina. Hvala - tokrat in vedno znova <3

p.p.s.: Če vam je bila všeč predstavitev sobe velikega M, pokukajte še v sobico male M ;)

Spremljajte Nilijuško na Facebook strani.










Ni komentarjev:

Objavite komentar