sreda, 23. marec 2016

Pica na pončki

Ste bili danes v trgovini in pozabili kupiti testo za pico? Ravno ležite na kavču, razmišljate o večerji, pa se vam ne da obuti tenisk, da bi skočili do trgovine po glavno sestavino za pico, hkrati pa ni variante, da bi šli packat testo from scratch? Naj z vami delim eno slastno skrivnost. Štiri besede: hitra pica na pončki. O ja! In še nasvet za tiste, ki ste na dieti: rajši ne nadaljujte z branjem, tole ni primer lahkotnega non-fat obroka. Ampak je nesramno dobro, pa še hitro pripravljeno! Moj masterchef je spet presegel samega sebe in mi predstavil nov način priprave ene mojih najljubših jedi. Pica for life, pravim jaz :)

Za packanje potrebujete krompir (ja, brez heca), nariban parmezan, omako za pico (jaz jo rajši kupujem, ker mi iz pelatov in začimb nikoli ne uspe zadeti tisti okus, ki ga hočem), mocarelo, šampinjone (idealno sveži, čisto ok pa so tudi tisti v slanici), par rezin pršuta in jajce.

1. Krompir naribate na tanke lističe (kot bi hoteli speči čips) in ga v krogu položite na olivno olje v ponvi.


2. Narahlo posujete z naribanim parmezanom, da se krompir drži skupaj in pečete na zmernem ognju približno pet minut.


3. Na krompir položite šampinjone in mocarelo tako, da v sredini pustite luknjo.


4. V sredino vlijete omako in na koncu dodate še jajce.


5. Pokrijete s pokrovko in pečete pet minut, na koncu položite gor še rezine pršuta in postrežete.


Nasitno, božansko dobro in hitro narejeno. Vam povem mojo skrivnost? Da nimam prehude slabe vesti, si namesto sladkih mehurčkov natočim velik kozarec vode. Neverjetno zbalansiram te kalorije in se uležem nazaj na kavč sita in zadovoljna. Saj poznate tisto: happy wife, happy life? No, to! :)

xoxo, Nilijuška


Ni komentarjev:

Objavite komentar